Volkswagen Tiguan 1.5 TSI Highline ADAP CRUISE STOELVERW. APPLE
€ 30.950,-
Bouwjaar | 01-09-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 45.348 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-09-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 45.348 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf De Witte Vink B.V. |
Contactpersoon | Fred Vink |
Adres | Oude Bornseweg 168 |
Postcode | 7556 GZ |
Plaats | Hengelo (ov) |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 2432596 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dewittevink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2024
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 202 km/u
Ledig gewicht: 1.446 kg
Wielbasis: 268 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard: 12 mnd BOVAG garantie (inbegrepen):
Tenaamstelling en vrijwaring
Gegarandeerde kilometerstand
Uitgebreide inspectie ( 40 puntencheck )
Vloeistoffencontrole (incl. bijvullen)
Reiniging in- en exterieur
Min. 10L brandstof
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
- Premium: 12 mnd BOVAG garantie + beurt (€ 495 meerprijs):
Tenaamstelling en vrijwaring
Gegarandeerde kilometerstand
Uitgebreide inspectie ( 100 puntencheck )
Vloeistoffencontrole (incl. bijvullen)
Reiniging in- en exterieur
Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema
Nieuwe mattenset
Veiligheid pakket
12 maanden BOVAG garantie
Alleen van toepassing bij auto van max 6 jaar oud / 100.000 km
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard: 12 mnd BOVAG garantie"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met A.A. Vink
Bij inruil graag het kenteken en als het kan een aantal foto's van uw auto bijsturen. Vragen of wilt u meer info? Bel / whatsapp dan met ons op 074-243 25 96.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Tiguan | De gewone SUV
Volkswagen introduceert de derde generatie van de Tiguan. De eerste twee generaties waren zeer succesvol dankzij het veelzijdige karakter. De eerste kon zich daadwerkelijk redden in het terrein en was toch even nuchter als iedere andere Volkswagen. De tweede Tiguan voegde meer elektronica toe voor comfort en gemak. Wat heeft de derde generatie van de Tiguan aan nieuws te bieden?
De Volkswagen Tiguan is de meest nuchtere auto in zijn soort. Hier geen uiterlijk vertoon, geen innovatieve techniek en geen avontuur. De Tiguan is een moderne gezinsauto, maar volgens klassiek recept
Plus
- nuchter en vertrouwd
- relatief zuinige mild-hybrid aandrijving
- ruim en praktisch
Min
- bijna dagelijks melding over storing in sensoren
- Volkswagens eigen ID.4 is in ieder opzicht superieur (en voordeliger!)
Conclusie
Wat heeft de derde generatie van de Volkswagen Tiguan te bieden? Terwijl Volkswagen met de ID-modellen het uiterste van zijn kunnen toont, kiest het met de Tiguan voor het vertrouwde. Tegenover al het nieuwe en vooruitstrevende van de ID.4, is de Tiguan een nog behoudendere versie van het bestaande concept. De avontuurlijke alleskunner van weleer is een pure gezinsauto geworden. Het nieuws is beperkt tot een enkel ergonomisch foefje (de verlichting en de multi-functie knop). Daarbij zijn hybride-motoren nu standaard.
Na een week rijden is de conclusie daarom: er is niets mis met de Tiguan, maar de auto doet ook niets beter dan gemiddeld. Op geen enkele manier steekt de Tiguan boven de middelmaat uit. Dat klinkt misschien als een belediging, maar kenmerkt een auto die als de standaard kan worden gezien. En daar is de fabrikant opnieuw in geslaagd: de Tiguan is de gewone SUV van Volkswagen.