Bouwjaar | 18-09-2007 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 207.308 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 98-XS-NV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 2.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-09-2007 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 207.308 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 98-XS-NV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Klunder Mobiel B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Holterweg 2 |
Postcode | 7475 AV |
Plaats | Markelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)547 - 785834 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.klundermobiel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2007 - 2012
Technische informatie
Koppel: 165 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Lengte: 452 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.280 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 1.890 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Energielabel: C
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK; Geldige APK, RDW-leges
Ingeruild van de 3e eigenaar. Deze kocht de V50 in april 2018 met destijds 151.021km. De V50 heeft hier en daar wel wat gebruikssporen, de voorbumper is op beide hoeken wel beschadigd en de wiellooprand van het rechterachterscherm is ingedeukt. Daarnaast brandt het motorlampje maar dit heeft geen effect op het rijgedrag van de motor. De Airco maakt het interieur aangenaam koel. De Volvo is technisch altijd netjes bijgehouden maar dit is helaas de laatste jaren niet altijd in het boekje verwerkt. Deze historie is echter wel opvraagbaar. Als u op zoek bent naar een veilige en betrouwbare auto voor een niet al te hoog bedrag dan is deze V50 misschien wel de juiste auto voor u.
KlunderMobiel B.V. is een jong klein bedrijf met een voorliefde voor Scandinavische Auto's. Wij werken bij voorkeur op AFSPRAAK. Neem contact op met Peter Klunder bereikbaar op
06-51789474 of info@klundermobiel.nl.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V50 DRIVe | Einde of nieuw begin?
De Volvo V50 is razend populair onder leaserijders. Al vele jaren is dit een verkoopsucces voor Volvo. De V50 is zelfs al zo lang op de markt dat het voor veel leaserijders tijd is om een volgende auto uit te kiezen. En alhoewel menigeen tevreden is met de V50, wordt de volgende auto toch een andere. Volvo's succesnummer voldoet namelijk niet aan de milieueisen van de werkgever. Tenminste, tot nu toe, want de Volvo V50 is er nu ook in een uiterst milieuvriendelijke "DRIVe"-uitvoering. Reden genoeg om opnieuw voor Volvo te kiezen?
De DRIVEe is een zuinige versie van de Volvo V50. De prestaties zijn voldoende en het weggedrag zelfs beter dan gebruikelijk. Het Scandinavische design is daarmee voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- vlot en toch zeer zuinig
- zeer veilig
- prima klank audiosysteem
Min
- start/stop systeem werkt niet onmerkbaar
- weinig bagageruimte (voor een stationcar)
- omslachtige procedure opklappen achterbank
Conclusie
Is de komst van DRIVe voldoende reden om opnieuw voor een Volvo V50 te kiezen? Zonder twijfel. Wie nu een zwaar gemotoriseerde V50 rijdt zal de 1.6D al een stapje terug ervaren, maar ook deze extra zuinige dieselmotor presteert verdienstelijk. Sterker nog: dankzij alle aanpassingen is het weggedrag verbeterd!
Daarnaast behoudt de V50 ook als DRIVe alle sterke punten die de auto zo populair maken: Scandinavisch design, beschaafde afmetingen en natuurlijk heel veel veiligheid.