Bouwjaar | 06-01-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 212.849 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 53-PFR-5 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-01-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 212.849 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 53-PFR-5 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf J. Alberink |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hunzeweg 8 |
Postcode | 7651 NB |
Plaats | Tubbergen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 622154 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.alberinkautobedrijf.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Voorraadstatus: Binnenkort verwacht
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2010 - jun. 2013
Technische informatie
Koppel: 270 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 67 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 187 x 148 cm
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.433 kg
Laadvermogen: 667 kg
GVW: 2.100 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Super mooie auto kilometerstand aan de auto absoluut niet te zien.
Als de auto 120.000 Km had gelopen geloof je het ook.
Stijlvolle auto met zeer veel opties.
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Alberink is meer dan 40 jaar actief in Tubbergen en omstreken. Autobedrijf Alberink is een compleet auto bedrijf waar u terecht kunt voor onder andere:
oDe in- en verkoop van auto's en bedrijfswagens tot 3500 kilo
oDe in- en verkoop van nieuwe auto's
oOccasions in alle prijsklasses
oOnderhoud alle merken
oEen volledige auto diagnose
oAPK keuring en roetmeting
oAutoschade afhandeling met uw verzekeringsmaatschappij
oAirco service en onderhoud
o Autobedrijf Alberink is RDW en APK erkend
De koffie staat in ieder geval klaar voor u !!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.