![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 19-01-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 280.677 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 88-PGZ-1 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-01-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 280.677 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 88-PGZ-1 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Klunder Mobiel B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Holterweg 2 |
Postcode | 7475 AV |
Plaats | Markelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)547 - 785834 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.klundermobiel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2010 - 2013
Technische informatie
Koppel: 270 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 67 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Lengte: 463 cm
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.433 kg
Laadvermogen: 667 kg
GVW: 2.100 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,4 mg/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK; Geldige APK, RDW-leges
De laatste eigenaar kocht de V60 in 2021 met net geen 200.000km. Sindsdien heeft deze er dus een kleine 80.000km mee gereden. Sinds maart 2015 met een km.stand van 94.261 is deze bij dezelfde Volvodealer in onderhoud geweest. Van de laatste jaren zijn ook de facturen aanwezig. Distributieriem is voor de laatste keer vernieuwd bij 259.723 km in september 2023. Wij leveren de V60 met een nieuwe APK bij aflevering. Volvo is net binnen en wordt nog compleet gereconditioneerd.
KlunderMobiel B.V. is een jong klein bedrijf met een voorliefde voor Scandinavische Auto's. Wij werken bij voorkeur op AFSPRAAK. Neem contact op met Peter Klunder bereikbaar op
06-51789474 of info@klundermobiel.nl.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
![Autotest | Volvo V60 T8 Met één been in de toekomst](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4185/volvo-v60.jpg)
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.