Bouwjaar | 01-06-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 84.677 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-537-SJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 01-06-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 84.677 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-537-SJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Harry Nijboer |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Handelsweg 2 |
Postcode | 8152 BN |
Plaats | Lemelerveld |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)572 - 378750 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.harrynijboer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2022 - 2024
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 107 kW (145 PK)
Vermogen brandstofmotor: 186 kW (253 PK)
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 5,4 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 476 x 185 x 142 cm
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.964 kg
Laadvermogen: 566 kg
GVW: 2.530 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 18 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,8 l/100km (1 op 125,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 184 - € 202 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
= Bedrijfsinformatie =
www.harrynijboer.nl Wij bestaan al ruim 33 jaar, aangesloten bij de Bovag en bij de Nationale AutoPas. Financieringen en verzekeringen kunnen wij voor u regelen. Deze advertentie is met zorg op het internet geplaatst. Mochten er onverhoopt toch fouten staan vermeld kunnen daaraan geen rechten worden ontleend.
Voor meer foto's zie www.harrynijboer.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.