![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 07-01-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 74.076 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-582-FF Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-01-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 74.076 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-582-FF Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nieuwenhuijse Zwolle |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kleefstraat 1 |
Postcode | 8028 PR |
Plaats | Zwolle |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 4558888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nieuwenhuijse.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2018 - 2022
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 60 liter
Actieradius: 56 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,4 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 476 x 185 cm
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.961 kg
Laadvermogen: 589 kg
GVW: 2.550 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 12 kWh
Accu laden: 3.7 kW
Interieur
Interieurkleur: Ra00 moritz leder charcoal/charcoal
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 39 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 184 - € 202 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen):
- Volvo Selekt afleverpakket (€ 995 meerprijs): 24 maanden Volvo Selekt garantie, Volledige controle, Onderhoudsbeurt volgens schema, Minimaal 1 jaar APK, Volle tank, Het in-en exterieur wordt professioneel gereinigd, Volvo Assistance Card (wegenwachthulp Europa).
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): Volvo Selekt; Nieuwe APK
Hij zorgt voor een ontspannen rijervaring, deze Volvo V60. Het is een auto uit 2020, op de teller staat een kilometerstand van 39988. Elektrisch rijden: zuinig, goedkoop en schoon. Maar soms net wat beperkt als het gaat om afstand. Daarom heeft deze hybride Volvo V60 zowel een verbrandingsmotor als een elektromotor. Als dat geen perfecte combi is! Basisuitvoering? Niks daarvan! Deze komt met lederen interieur, een elektrisch bediende glazen panorama dak en een elektrisch bedienbare achterklep. De verwarmbare voorstoelen benadrukken nog maar eens dat we hier te maken hebben met een regelrechte verwenauto voor bestuurder en bijrijder. Zit u goed? Nou, zeker wel, met de comfortstoelen! Bij de uitrusting van deze Volvo horen onder meer 19 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, extra getint glas, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Een subliem geluidsspectrum wordt onder alle omstandigheden geleverd door het high performance audiosysteem. Met dit systeem profiteer je onder andere ook van: navigatiesysteem met harde schijf, DAB ontvangst, multifunctioneel sportstuur en dashboard met spraakbediening. De standkachel is een comfortfunctie die de veiligheid vergroot. U rijdt nooit meer met bevroren of beslagen ramen en stapt altijd in een voorverwarmd interieur. Een intelligente auto die meedenkt en meerijdt. Bij neerslag activeert de regensensor de ruitenwissers en de automatisch inschakelbare verlichting doet zelf de verlichting aan wanneer nodig. Onderweg zorgt de adaptive cruise control voor veilige afstand en snelheid en bij aankomst is inparkeren supersimpel met de parkeersensoren achter. Risico?s van een aanrijding
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
![Autotest | Volvo V60 T8 Met één been in de toekomst](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4185/volvo-v60.jpg)
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.