Bouwjaar | 31-07-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 27.750 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-017-NL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.477 cc |
Vermogen | - |
€ 39.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-07-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 27.750 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-017-NL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.477 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Tinselboer |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bekenhorst 37 |
Postcode | 7622 CJ |
Plaats | Borne |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 2661288 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autotinselboer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2022 - mei 2024
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 60 kW (82 PK)
Vermogen brandstofmotor: 96 kW (131 PK)
Koppel: 245 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 444 x 187 x 163 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.712 kg
Laadvermogen: 578 kg
GVW: 2.290 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 49 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,1 l/100km (1 op 47,6)
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 12 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
ZEER NETTE; ORIGINEEL NL GELEVERDE VOLVO XC40 1.5 T4 RECHARGE,
= Bedrijfsinformatie =
"De prijs voor deze auto is inclusief een geldige APK van minimaal 12 maanden. De auto wordt op uw naam overgeschreven en tevens heeft de auto een inspectie en vloeistof controle gehad. Onderhoud bieden wij u graag tegen meerprijs aan''
Indien gewenst berekenen € 350,- afleveringskosten, voor deze kosten krijgt de auto een onderhoudsbeurt, reiniging binnen + buiten!.
Inruilen van uw huidig voertuig is geen probleem, deze ruilen we graag in!
Wij adverteren uitsluiten met correcte NAP gegevens, NAP pas wordt standaard meegeleverd!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC40 | Natuurlijke doorstroming
De Volvo XC40 is een groot succes. Dat dankt het model mede aan de elektrisch aangedreven versie. Die is sterker, stiller, comfortabeler en veel voordeliger per kilometer dan de varianten met verbrandingsmotor. Echter, tot nu toe was de "XC40 Recharge" met zijn overweldigende vermogen en vierwielaandrijving een stuk duurder dan de conventionele uitvoeringen. Daar komt nu verandering in met een versie met een realistisch vermogen en tweewielaandrijving. Zal deze "Single Engine" (P6) het succes van de XC40 verder versterken?
De Volvo XC40 ReCharge P6 is een compacte SUV met elektrische aandrijving. De P6 kost hetzelfde als een vergelijkbare SUV met verbrandingsmotor, maar rijdt beter en is voordeliger per kilometer.
Plus
- nette prijs
- groot bereik / snel opladen
- comfortabel
Min
- lichte fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Android Mobile geeft zorgen over privacy en toekomst
- voorwielen kunnen motorvermogen nauwelijks verwerken
Conclusie
De Volvo XC40 is een waar verkoopsucces. Dat is onder andere te danken aan de typisch Scandinavische, ingetogen vormgeving, de ruimte en natuurlijk de bovengemiddelde aandacht voor veiligheid.
Het succes is ook te danken aan de (deels) elektrisch aangedreven versies. Echter, tot nu toe waren dat (plugin) hybrides en een supersnelle "dual engine". De "XC40 Recharge P6 Single Engine" vormt daarop een welkome aanvulling met een bescheiden vermogen en daarom ook een bescheiden prijs. De "Volvo XC40 P6" kost hetzelfde als een soortgelijke SUV met verbrandingsmotor, maar is stiller, sneller, schoner en voordeliger.
Op de vraag "zal de Single Engine het succes van de XC40 verder versterken?" is het antwoord echter "nee". Wat deze versie vooral zal doen is het succes verlengen. De vraag naar auto's met verbrandingsmotor loopt sterk terug en deze betaalbare P6 maakt doorstroming naar de elektrische XC40 eenvoudig.