Bouwjaar | 06-07-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 82.915 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 297 kW (405 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-07-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 82.915 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 297 kW (405 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nieuwenhuijse Raalte |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Praamstraat 1 |
Postcode | 8102 HM |
Plaats | Raalte |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)572 - 358558 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nieuwenhuijse.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2021
Technische informatie
Koppel: 430 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 70 liter
Actieradius: 44 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,4 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.115 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 2.660 kg
Max. trekgewicht: 2.100 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 12 kWh
Accu laden: 3.7 kW
Interieur
Bekleding: Skai
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 73 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,4 l/100km (1 op 41,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 395 - € 432 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen):
- Volvo Selekt afleverpakket (€ 995 meerprijs): 12 maanden Volvo Selekt garantie, Volledige controle, Onderhoudsbeurt volgens schema, Minimaal 1 jaar APK, Volle tank, Het in-en exterieur wordt professioneel gereinigd, Volvo Assistance Card (wegenwachthulp Europa).
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): Volvo Selekt; Nieuwe APK
Een zeer complete Volvo XC60 T8 POLESTAR ENGINEERD 318pk + 87pk. 5.4 seconden naar 100 km/h. uitgevoerd met: Elektrisch verstelbare voorstoelen met -geheugen, Adaptieve cruise controle, Blis, Full led koplampen -met actieve bocht verlichting, DAB Radio, PARK ASSIST-LINE (Parkeersensoren voor/achter, Parkeer camera) Extra getint glas achter, Alarm, 8 voudig verstelbare voorstoelen met zittingverlenging, Stoelverwarming voor/achter, verwarmd stuurwiel, PREMIUM AUDIO BY Bowers & Wilkens, Goudkleurige gordels en goudkleurige AKEBONO remklauwen, spatbord verbreders, lederlook bekleed dashboard, schakelpaddles. Kom deze XC60 POLESTAR bekijken in Raalte bij, Matthijs, Paul en Winfred.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.