Bouwjaar | 26-07-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 93.997 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 286 kW (390 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-07-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 93.997 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 286 kW (390 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nieuwenhuijse Zwolle |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kleefstraat 1 |
Postcode | 8028 PR |
Plaats | Zwolle |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 4558888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nieuwenhuijse.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Voorraadstatus: Binnenkort verwacht
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2021
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 70 liter
Actieradius: 54 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,5 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.039 kg
Wielbasis: 287 cm
Accu
Accu: 12 kWh
Accu laden: 3.7 kW
Interieur
Bekleding: Skai
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 47 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2 l/100km (1 op 50,0)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 184 - € 202 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen):
- Used Car afleverpakket (€ 795 meerprijs):
- 12 maanden BOVAG-garantie
- Volledige controle
- Onderhoudsbeurt volgens schema
- Minimaal 1 jaar APK
- Volle tank
- Het in-en exterieur wordt professioneel gereinigd
- Volvo Assistance Card (wegenwachthulp Europa)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
Het zijn de herkenbare styling en de typisch Scandinavische aandacht voor kwaliteit en veiligheid, waarmee deze Volvo XC60 zich onderscheidt. Deze mooie auto is van het bouwjaar 2019 en heeft nu 93997 kilometer op de teller staan. Rijden op brandstof én elektriciteit? Dat kan, met de hybride motor van deze Volvo XC60. De elektromotor ondersteunt of neemt het deels over van de brandstofmotor als dat uitkomt. Scheelt lekker in de kosten! Hoogstaande comfortfuncties zoals stoelverwarming, verwarmbare achterbank en een verwarmbaar stuur maken deze auto tot een uitzonderlijke keuze. Het interieur baadt in daglicht dankzij het elektrisch bediende glazen panoramadak. De bagageruimte is toegankelijk via een comfortverhogende elektrische achterklep. Bij de rijke uitrusting horen ook 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, LED-koplampen, adaptief dempingsysteem, aluminium dakrailing en elektrisch inklapbare buitenspiegels.
De indeling van het digitale dashboard is zo ingericht dat u met één blik precies weet wat u weten wilt. De 360 graden camera biedt een beter zicht bij slechte weersomstandigheden, waardoor u beter kan anticiperen op mogelijke gevaren. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Kop aan kont langzaam rijden: dan is afstand houden soms lastig. De file assistent helpt en zorgt automatisch voor veilige ruimte tot de voorligger. Ook als die tot stilstand komt. Naast handmatige bediening kunt u belangrijke functies met uw stem bedienen dankzij de ingebouwde spraakbediening. De uitrusting van deze auto is met connected drive services, navigatiesysteem met harde schijf, achteropkomend verkeer waarschuwing, R-design, kruis
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.